دنیای راز دار

آخرین مطالب

نیرنگ

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ق.ظ

گفته بودم پیش از این گلخانه ی رنگ من است

حال می گویم جهان پیراهن تنگ من است

استخوان های مرا در پنجه آخر خرد کرد

آنکه میپنداشتم چون موم در چنگ من است

دوستان همدلم ساز مخالف می زنند

مشکل از نا سازی ساز بد آهنگ من است

از نبردی نا برابر باز می گردم! دریغ

دیر فهمیدم که دنیا عرصه ی  جنگ من است

مرگ پیروزی است وقتی  دوستانت دشمن اند

مرگ پیروزی است اما مایه ی ننگ من است

از فراموشی چه سنگین تر به روی سینه ؟!کاش

پاک می کردی غباری را که بر سنگ من است

فاضل نظری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۰
دنیا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی