دنیای راز دار

آخرین مطالب

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ب.ظ

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

 از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی

بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

 از اینکه با تمام پس انداز عمر خود

حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

 کم کم به سطح آینه برف می نشست

دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

 دنبال کودکی که در آن سوی برف بود

رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

 شاعر کنار جو گذر عمر دید و من

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

سید مهدی نقبایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۳
دنیا ...

نظرات  (۵)

۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۶ ایزی کنکور

با سلام تبادل لینک یکی از مهم ترین راه ها برای افزایش بازدیده و ما به همین منظور سری به وبلاگ شما زدیم تا با شما تبادل لینک کنیم

تبادل لینک کردن در محیط های که تبادل لینک جداگانه دارن خیلی مناسبه چون اکثرا برای تبادل لینک میان وسایت شما که به چشمشون میخوره قصد دارن با شما هم  تبادل لینک کنن

ما این سایتو تازه راه اندازی کردیم پس تو میتونی با ثبت سایتت تا حداقل 1 هفته بالای همه لینکا باشی وبازدیدت زیاد بشه برو به سایت ما وبا ما تبادل لینک کن

ممنون

http://easykonkur-link.rozblog.com/

ای بابا چه تلخ بود =(
ولی زیبا بود و به دل نشست =)
پاسخ:
مرسی قاصدک عزیزم
سلام دنیای عزیزم خوشحالم که وبتو پیدا کردم...
پاسخ:
سلام نفیسه جان منم خوشحالم خوش اومدی عزیزم
سلاااااااااااااام و عرض ....................ارادت

مدامم مست میدارد نسیم جعد گیسویت
خرابم میکند هردم فریب چشم جادویت .......................... حضرت حافظ
پاسخ:
سلام و متشکر از حضورتون و  نگارش شعر زیبا ی خواجه ........جناب اقای .....13
عرض ادب و احترام .........
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
...انچنان مستم ز عشق روی تو
..................................
اه ای دنیــــــای  آلالیشم
کی درایم در ورامین سوی تو
من شدم بهرام تا صیدت کنم
صید گشتم با کمان ابروی تو

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی