دنیای راز دار

آخرین مطالب

قلب قلّابی

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

آمد و دلهره ای در دلم انداخت و رفت

از خودش در نظرم حادثه ای ساخت و رفت

هی غزل پشت غزل، قافیه سازی می کرد
نوبت عشق که شد، قافیه را باخت و رفت
گفت یک عالمه احساس به من مقروض است
قرض خود را ولی افسوس نپرداخت و رفت
دلش از سنگ شد و رحم نیاورد و گذشت
مثل برق از بغل مرد ه ی من تاخت و رفت
تیشه بر پیکر ه ی کوه غرورم زد و بعد
پرچم فتح بر این قلّه برافراخت و رفت
از دل بی خبرم زود خبردار شد و
قلب قلّابی خود را به من انداخت و رفت
سونیا. ن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
دنیا ...

نظرات  (۳)

سلاااااااااااااااااام
دلم از نرگس بیمار تو بیمارترست
چاره کن درد کسی کز همه ناچارترست
عقل پرسید که دشوارتر از کشتن چیست
عشق فرمود فراف از همه دشوارترست ...............فروغی
پاسخ:
سلام ......عرض ادب و ارادت و تشکر جناب .....13 گرامی
بانو گزیده هایی که انتخاب میکنید، دوس دارم =)
پاسخ:
مرسی عزیزم خوشحالم که مطابق سلیقه ی شمام هست
That's a smart answer to a diciufflt question.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی