دنیای راز دار

آخرین مطالب

ای عشق گمم کردی و رفتی به سلامت

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ق.ظ
من تشنه ی باران تو بودم تو نبودی
در آتش حرمان تو بودم تو نبودی
ای عشق گمم کردی و رفتی به سلامت
من طعمه ی طوفان تو بودم تو نبودی
هرجا که گذارت به من افتاد گذشتی
من آینه قرآن تو بودم تو نبودی
هی درد کشیدم تو کشیدی ؟ نکشیدی
در ماتم فقدان تو بودم تو نبودی
 یک لحظه بگو قیمت آغوش تو چند است
بازاری عریان تو بودم تو نبودی
دندان تو گیراست به لبهای اقاقی
من مرهم دندان تو بودم تو نبودی
شک دارم اگر خیر شود با تو بلایی
آلوده ی دامان تو بودم تو نبودی
در بند تو بودم تو رمیدی و ندیدی
من زاده ی زندان تو بودم تو نبودی
راشین گوهرشاهی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
دنیا ...

نظرات  (۴)

زیبا بود دنیا جون
پاسخ:
فدای تو و متشکر عزیز 
زیبا و تلخ، انگاری ما آدما دیر متوجه میشیم که تنها بود خداست!...
پاسخ:
جانا سخن از زبان ما میگویی هم شاعر هم شماعزیزم

دنیای بدون تو هیچه

نگو دنیام غمگینه ؛نگو دلم ازت سیره

ازوقتی رفتی عکساتو بغل می گیره

از بارون یا عکسات؟؟ از کی سراغتو بگیره؟؟؟؟؟

شبا از کنار خونتون رد میشم

شاید سایتو از پشت  پنجره ببینم

ولی نیستی و بغضم می گیره

می بینی چقد دلم بهونتو می گیره؟؟

خیلی زود منو ترک کردی

نباید به این زودی ولم می کردی

خودتو سپردی به خاک برای همیشه

دل بریدی از این دنیای بی ریشه

دنیای من بعد تو غمگین ترم میشه

دنیا بدون تو برام هیچه.........

تو نبودت هرشب اینجا بارون می گیره

میرم زیر بارون و نیستی؛ گریه م می گیره

دلم میخواد یه بار دیگه اون چشماتو ببینه

میاد کنار مزارت؛سنگ قبرتو بغل می گیره

می بینی دلم از دنیا؛از این تقدیر خیلی سیره

عشقم اون زیر نبینم دلت بگیره

تا صبح دلم تورو بغل می گیره

مبادا دلت ازم نبودم بگیره

هرجا باشی نفسم به نفست گیره

دنیا بدون برام هیچه....

چهارم شهریور کتاب سهم من این نبود

منتظر باشید..

Stellar work there evreeony. I'll keep on reading.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی