دنیای راز دار

آخرین مطالب

کابوس

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

عشق چیزی غیرِ یک پیغمبر کذّاب نیست
مهربانی هست اما آنقدَرها باب نیست
بسترِ زاینده رودم خالی و خشک و خراب
تا بخواهی تشنه ام اما دریغا آب نیست
مثل ماهی قرمزی هستم که قلب کوچکش
لحظه ای آسوده از دلشورۀ قلّاب نیست
یا کشاورزی که بعد از مدتی خون جگر
حاصلش غیر از عتاب و تندی ارباب نیست
قسمتش در جیبِ یک کیف قدیمی مردن است 
کهنه عکسی که برایش سهمی از یک قاب نیست
عرصه را باید برای دیگران خالی کنم
چوب هست و گوی هست و قدرت پرتاب نیست
تا سرم از وحشت و کابوس بیداری پُر است
هیچ چیزی بهتر از یک مشت قرص خواب نیست
با خودم گفتم که شاید با غزل بهتر شدم
شعر هم دیگر برایم اتفاقی ناب نیست...
سونیا نوری
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
دنیا ...

نظرات  (۳)

درود

با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون

خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید

در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

پیروز و سربلند باشید

http://zonashop.ir/

آنچه که از دل برآیدلاجرم بر دل نشیند.شعر زیبایی بود:-)
مثل من کاش جوابت به معما نرسد
بارهاگفته ام ای کاش…………به اینجانرسد 
رود اگر دل به درختی بسپارد کافیست 
تابخشکدوسطِ راه،به دریا نرسد 
زندگی تاب سواریست ومقصد،بازی 
دوست داری که به جایی برسدیانرسد؟
چون رسوبی،به غم افزودخدا،روز به روز
کارعاشق فقط ای کاش به درازا نکشد

کارعاشق فقط ای کاش به درازا نکشد
پاسخ:
متشکرکه خوندی...
رود اگر دل به درختی بسپارد کافیست 
تابخشکدوسطِ راه،به دریا نرسد ......عاااااالی
=(

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی