دنیای راز دار

آخرین مطالب

رمز حیات

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان

هزار باد ه ی ناخورده در رگ تاک است

چمن خوش است ولیکن چو غنچه نتوان زیست

قبای زندگی اش از دمِ صبا چاک است

اگر ز رمز حیات آگهی مجوی دگر

دلی که از خَلِشِ خار آرزو پاک است

به خود خزیده و محکم چو کوهساران زی

چو خس مزی که هوا تیز و شعله بی باک است

 علامه محمد اقبال لاهوری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
دنیا ...

نظرات  (۴)

لایک داری
پاسخ:
مرسی خانومی من
دلنشین بود =)
پاسخ:
متشکر عزیز
سلااااااااام و عرض ادب
زیبا بود سیلیقه احسنت
......................................
شدم مستِ می از جام شربت

بگویم با دوبیتی وصفِ خـــــوابت

بـبارد چشمِ من بر روی عکست

شدم با یک دو بوسه من خرابت ...............یونسی


پاسخ:
سلام عرض ارادت استاد.... متشکر 
عرض ارادت

اصلاحیه :

شدم مستِ می از جام شرابت



پاسخ:
عرض احترام ...
:)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی