دنیای راز دار

آخرین مطالب

امنیت

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ب.ظ
تقدیم به مادرم
انگار سال هاست که در من تنیده ای
انگار جای قلب ، تو در من تپیده ای
انگار کودکانه ترین خنده ی مرا
باچشم های تیله ای ات سر کشیده ای
با بوسه های شیشه ای ات از تمام ِ من
لی لی کنان به خانه ی قلبم پریده ای…
در این حریم_ امن بمان و خدای باش…
هرگز چنین خدا شدنی را ندیده ای …
لبخند ِ چشم های تو پیغمبر ِ من است
با وحی ِ دست هات مرا آفریده ای…
از آسمان ِ چشم ِ تو خورشید می چکد
انگار آرزوی مرا خواب دیده ای …
شهزاده می شوی و می آیی و می بَری
همراه خود مرا دَم ِ صبح ِ سپیده ای…
در بازوان ِ گرم ِ تو ، من زنده می شوم
این قلعه های امن که بر من کشیده ای…
پیغمبری … خدای منی … شاهزاده ای …
حتی به جای قلب ، تو در من تپیده ای …
ایلناز حقوقی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
دنیا ...

نظرات  (۶)

تقدیم به زیباترین خدای دنیا
پاسخ:
تقدیم
خیلی شعر قشنگی نبود

http://khabis.ir
پاسخ:
واقعا......نکنه میخواستی بنویسی بووووود......اوووه اسمتو نخونده بودم خخخ
خوب بود
پاسخ:
مرسی
می دانی............
بعضی ها راهرچقدربخوانی............خسته نمی شوی!
بعضی هاراهرچقدرگوش دهی............عادت نمی شوند!
بعضی هاهرچه تکرارشوند............باز بکر هستندودست نخورده!
دیده ای؟
شنیده ای؟
بعضی ها بی نهایت اند.......
مثل "مادر"
                   *روزمادر بر تمامی مادران و زنان ایران زمین مبارک*
پاسخ:

درپی عشق شدم

تا درآئینه ی او چهره ی مادر بینم

دیدم او مادر بود

دیدم او در دل عطر

دیدم او در تن گل

دیدم او در دم جانپرور مشکین نسیم

دیدم او درپرش نبض سحر

دیدم او درتپش قلب چمن

دیدم او لحظه ی روئیدن باغ

از دل سبزترین فصل بهار

لحظه ی پر زدن پروانه

در چمنزار دل انگیزترین زیبایی

بلکه او درهمه ی زیبایی

بلکه او درهمه ی عالم خوبی, همه ی رعنایی

همه جا پیدا بود

همه جا پیدا بود

 ممنون عزیز دلم راحله...روزت مبارک


مرسی ازمتن زیبات،روز شماهم مبارک
پاسخ:
خواهش و متشکررر
سلام دنیا بانو، روزت مبارک دوست عزیزم=)
پاسخ:
سلام خانومی....مرسی و متشکر عزیز

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی