دنیای راز دار

آخرین مطالب

عزت نفس

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ

عزت نفس  باعث می شود،

برای بزرگداشت خود احتیاج به تحقیر دیگران نداشته باشید،

زیرا خوب می دانید هر انسان تحفه ی الهی است ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
دنیا ...

نظرات  (۴)

دقیقا همینطوره
پاسخ:
ممنون عزیز که هستی ...
کاملا  موافقم و حرف حساب جواب نداره =)
پاسخ:
:)

رفیق مهربان و یار همدم

همه کس دوست می‌دارند و من هم

نظر با نیکوان رسمیست معهود

نه این بدعت من آوردم به عالم

تو گر دعوی کنی پرهیزگاری

مصدق دارمت والله اعلم

و گر گویی که میل خاطرم نیست

من این دعوی نمی‌دارم مسلم

حدیث عشق اگر گویی گناهست

گناه اول ز حوا بود و آدم

گرفتار کمند ماه رویان

نه از مدحش خبر باشد نه از ذم

چو دست مهربان بر سینه ریش

به گیتی در ندارم هیچ مرهم

بگردان ساقیا جام لبالب

بیاموز از فلک دور دمادم

اگر دانی که دنیا غم نیرزد

به روی دوستان خوش باش و خرم

غنیمت دان اگر دانی که هر روز

ز عمر مانده روزی می‌شود کم

منه دل بر سرای عمر سعدی

که بنیادش نه بنیادیست محکم

برو شادی کن ای یار دل افروز

چو خاکت می‌خورد چندین مخور غم

--------------------------------------

سلام بانووووو

سال نوت در این آغازین روزهای اردیبهشتی مبااااررررک

گرچه کمرنگیم اما ارادت همچنان باقیست

پاسخ:
سلاااااام سارای عزیزم  قربون  دختر خوب برم من 
 زنده باشی خانومم  .... برات ارزوی بهترین ها  رو دارم در این سال 
.......

رفیق مهربان و یار همدم

همه کس دوست می‌دارند و من هم.........ومن هم 

کاش عزت نفسو جایی میفروختن=(
پاسخ:
:))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی