دنیای راز دار

آخرین مطالب

این پنجره را وا کن و آن آینه بشکن!

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ

تا کی به تماشا سر بازار بمانم؟

من حسن تو را چند خریدار بمانم؟

این پنجره را وا کن و آن آینه بشکن!

حیف است که در حسرت دیدار بمانم

یک لحظه نظربازی ما آه! سبب شد

یک عمر به آن لحظه وفادار بمانم

هم شوق تماشاست و هم شرم حضور است

سخت است که بگریزم و دشوار بمانم

مرغی شده‌ام جلد تو و قسمتم این است

هرجا بروم باز گرفتار بمانم

جز رنج سفر چیست در آزادی و پرواز؟

بگذار که کنج قفس این بار بمانم

ای بوسه‌ی هنگام وداعش! کمکم کن

چون غنچه‌ی گل رازنگهدار بمانم

مژگان عباسلو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
دنیا ...

نظرات  (۴)

😢😢
پاسخ:
ممنون راحله جانم که سر میزنی
قربانت.............شعر زیبایی بووود.
پاسخ:
زنده باشی عزیز

ین پنجره را وا کن و آن آینه بشکن!

حیف است که در حسرت دیدار بمانم

........

سلام بانوی عزیز خودم

خوبین سلامتین طاعاتتون قبووول

چند شبه بدجور دلتنگ محفل ادبی و شبهای شعرمون شدم

و بیشتر از اون دلتنگ دوستایی چون شما دریغ که هیچ چیز را بقایی نیست

خیلی دوست دارم یک شب دیگه اون جمع و اون فضارو تجربه کنم


خلاصه هرجا که هستی شاد باشی و سلامت 


پاسخ:
سلااااام     سارای عزیزم ...  ممنون و متشکر خوبم شکر  ...
همچنین  طاعات شما هم مورد قبول درگاه حق 
جانا  سخن از زبان ما میگویی ... من هم  دلم تنگ شده.... هم واسه سارا خانوم  ... هم  دیگر دوستان و هم واسه اون حالو هوا...
زنده باشی دختر خوب...
 
 

شعر دلنشینی بود =)
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی