دنیای راز دار

آخرین مطالب

...

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ

امشب کسی به سیب دلم ناخنک زده است
بر زخم‌های کهنه‌ٔ قلبم نمک زده است.

این غم نمی‌رود به خدا از دلم، مخواه
خون است اینکه بر جگر ِ من شتک زده است.

قصدم گلایه نیست، خودت جای من، ببین
ما را فقط نه دوست، نه دشمن، فلک زده است.

امروز هم گذشت و دلت میهمان نشد
بر سفره‌ای که نان دعایش کپک زده است.

هرشب من، آن غریبه که باور نمی‌کند
نامرد روزگار، به او هم کلک زده است.

دارد به باد می‌سپرد این پیام را:
سیب دلم برای تو ای دوست، لک زده است!

مژگان عباسلو

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
دنیا ...

نظرات  (۱)

سیب دلم براے تو اے دوست لک زدھ است🍎���
���
        👍👍👍👍👍👍👍👍👍

        شعر زیبایے بودددد........
پاسخ:
ممنون عزیزم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی