دنیای راز دار

آخرین مطالب

خدا نزدیک ترین است...

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ق.ظ

دلم که می‌گیرد، حجم دنیا کمتر و کمتر می‌شود؛
دلم که می‌گیرد، آفتاب مدام رو به زوال است؛
دلم که می‌گیرد، ابرها همه سیاه می‌شوند و بارانی؛
دلم که می‌گیرد، نسیم طوفانی می‌شود؛
اما ...
همیشه دلم که می‌گیرد، خدا نزدیک‌ترین است....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
دنیا ...

نظرات  (۵)

دلم ک میگیرد ، نگران ِ نزول ِ عذابم ... 
آخر فقط خدا میداند چه آشوبی ست در دلم ... 
پاسخ:

 

غصه های دنیا را می توان با این جمله تحمل کرد ....خدایا میدانم که می بینی....


دقیقاااا 
اگر خدا نمیدید که کارم زار بود ...! 
سلاااام ....

دلم نمیگیرد چون با یادت خاطراتم با تو زنده میشود و
دلم نمیگیرد چون دنیای راز دار به نسیان دچار شدند ...خعع
دلم نمیگیرد  چون : نمیگیرد خب چیکار کنم بگیرد واست .خخع
پاسخ:
سلام...
روز وصل دوستداران یاد باد 
یاد باد آن روزگاران یاد باد
کامم از تلخی غم چون زهر بود
کوشش آن حق گذاران یاد باد....
سلااااااااام
چه خبر؟ دختر خاله ی چای نخورده ..

یاد با انکه مرا یاد کند
دل ما را زغمش شاد کند
یادِ وصلِ وخواهش ما راندید
عشقِ ما و سینه ی ما را درید ..................(..)خخع



پاسخ:
:(...........خخع
ته بلاااااااااااارم  خال دتر جونم
پاسخ:
زنده باشید...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی