دنیای راز دار

آخرین مطالب

...

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

حالم بد است مثل زمانی که نیستی

دردا که تو همیشه همانی که نیستی

وقتی که مانده ای نگرانی که مانده ای

وقتی که نیستی نگرانی که نیستی

عاشق که می شوی نگران خودت نباش

عشق آنچه هستی است نه آنی که نیستی

با عشق هر کجا بروی حیّ و حاضری

در بند این خیال نمانی که نیستی

تا چند من غزل بنویسم که هستی و 

تو با دلی گرفته بخوانی که نیستی

من بی تو در غریب ترین شهر عالمم

بی من تو در کجای جهانی که نیستی؟
غلامرضا طریقی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۳
دنیا ...

نظرات  (۳)

سرمه بر چشم کشی میلِ خدایی داری ؟
یا که با این دلِ من ساز و نوایی داری
خواجه گفتا که غمِ عشق خدایی باشد
نازنینم  تو مگر  میلِ رهایی داری ؟...............(..)

دختر خاله جان ته بلاااااااااارم .
پاسخ:
به به بسیار زیبا ....متشکر
سلام بانووو
خوبی ایا

من بی تو در غریب ترین شهر عالمم

بی من تو در کجای جهانی که نیستی؟

دلتنگتم بانوی شعر

گفتم یه سربزنم خونتون
پاسخ:
سلام سارای عزیزم....
شکر خوبم شما خوبی ؟
 منم دلتنگم ...خوشحالم که اومدی  و خوش اومدی  و صفا اوردی خانومی......
راستی من همون ساراسارام

هرجاهستی خوش وخرم باشی
حق نگهدارت
پاسخ:
بله ملتفتم ....این وبلاگ دیگه داره کم و بیش خاک میخوره حضور دوستان عزیزی چون شما بهش رونق صفا میده
پاینده باشی سارا جان

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی