دنیای راز دار

آخرین مطالب

العفو..

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ق.ظ

رنگ دنیا را گرفتم، از خودم شرمنده ام
شیشه ی عطرم ولی از بوی بد آکنده ام
کم نخواهد کرد اشکم چیزی از بار گناه
من که خود آگاهم از سنگینی پرونده ام
دشمنی حاجت روا شد، ای بخشکد اشک من
دوستی رنجیده شد، ای وا بماند خنده ام
می زده ابلیس از خون سرم هفتاد سال
نی زده با هفت بند استخوان دنده ام
بازگشتم تا ببندی بال هایم را به شوق
بارالها! باز کن در را به رویم.. بنده ام

علیرضا بدیع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۵
دنیا ...

نظرات  (۲)

عرض سلاااام و ارادت بانوی معظم ......
طاعات قبول درگاه حضرت دوست .......

حقیقتا شاه بیت غزل شاهکاراست
لذت معنوی بردم

پاسخ:
و علیکم سلام استاد گرام پایدار باشید    ...
ممنون و متشکر به همچنین شما ....
 سپاس از توجه تان و  نوش جان 
خدایا بنام تو معشوقِ عرش
زبهرِچه اوردی ام سوی فرش؟

تو ای حضرت دوست دستم بگیر
شدم در میان خلایق اسیر

#یونسی_یونس

پاسخ:
دل بسته ام مرا زسر خویش وا مکن

از من مرا جدا کن و از خود جدا مکن

هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر

گویم گرفته ای زعنایت رها مکن

من با تو پیش از آمدنم آشنا شذم

ای آشنا مفارقت از آشنا مکن.....

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی